Followers

Tuesday, June 10, 2014

koleksi fridge magnet

diantara koleksi fridge magnet hadiah rakan sepejabat..sayang nak bawak balik rumah =) 




♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

4 pesanan kasih sayang:

  1. byknyer koleksi...nk satu hahhaha ana kalau ada xdn lekat kat peti sejuk anak bw main jer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab tu la mama lynn x bwk blk umah. x sempat peti ais nak bergaya da kena rembat ngan anak2. letak kat opis je la

      Delete
  2. mel pun dulu g mana2 rajin beli, tapi sekarang malas dah. duk pindah randah ni, ada saja yang rosak dan hilang..uhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang ni mmg syg nak bwk balik. simpan kat umah blum tentu terjaga so lekat kat cpu komputer opis je la

      Delete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar