Followers

Friday, May 23, 2014

baju tidur baru untuk diana


ni lah baju tidur diana yang mama lynn belikan hari ni. murah berbaloi-baloi. baru rm10, kalau beli kat luar mesti mahal lagi. ni pun beli dari rakan sepejabat mama lynn. tak sabar nak tengok diana pakai baju tidur baru dia ni. elmo ni comel sangat, tak kisah dah beli color biru untuk anak perempuan cos menawan sangat.

dah lama jugak tak belikan baju baru untuk anak-anak. lately ni tiap-tiap bulan ada je hutang yang perlu dilangsaikan. takpelah , settle yang penting dulu. baju baru ni sekali-sekala boleh la kan. 

hope zahir tak tarik muka bila diana dapat baju baru. dia dah ada reward lain dari mama lynn. apa yang mama lynn bagi kat zahir boleh refer entri sebelum INI

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

No comments:

Post a Comment

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar