Followers

Saturday, April 12, 2014

Doa Untuk Ibu Bapa



bahagia mereka bahagia aku

tanpa mereka siapa aku
aku ada kerana mereka



mereka yang aku sayang 
mereka yang aku kasih
doa pada keduanya tak kan pernah ku lupa
juga doa buat kedua orang tua suamiku

in shaa Allah...

moga Allah melimpahkan kesihatan tubuh badan
buat ABAH yang aku cinta
buat MAK dan MAK yang aku kasihi
moga Allah menempatkan arwah AYAH
di sisi hamba Nya yang beriman

ABAH kena kuat
kami kan sentiasa di sisi abah
MAK kena cekal
MAK kena sabar 

in shaa Allah.....
kita ada Dia 
pada Dia kita memohon
pada Dia kita panjatkan doa

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

4 pesanan kasih sayang:

  1. Assalamualaikum mama, alhamdullilah. tak lupa untuk doa ini. nice sharing. singgah menabung ford sini~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh meriah tabung mama lynn.. tq shiela... nnt akan reply kunjungan ye

      Delete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar