Followers

Friday, February 21, 2014

BR1M dah masuk ?

hari ni x news feed kat FB mama lynn penuh cerita BR1M dah dikreditkan ke akaun penerima. diwar-warkan juga untuk pembayaran pada 20 dan 21 februari ni bagi penerima bujang. bagi status berkahwin in shaa Allah kalau tiada aral akan di kreditkan terus ke akaun u alls esok (22.2.2014).

mama lynn tertanya-tanya jugak luluskah permohonan BR1M mama lynn . manalah tahu kan kalau-kalau kali ni syarat permohonan agak ketat. Alhamdulillah rezeki mama lynn ada. jenuh jugak la mama lynn call hotline LHDN 03-7713 6666. memang susah sangat-sangat nak tembusi talian. boleh SEMAK kat sini jugak.

syukur .. dengan adanya BR1M ni dapatlah mama lynn menyelesaikan hal-hal yang tertunggak. harap-harap lepas ni BR1M akan dikekalkan pemberiannya. sekurang-kurangnya dapat jugak la membantu tatkala sesak macam ni.

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

2 pesanan kasih sayang:

  1. Assalamualaikum awak.. sheila pun tak dapat lagi. tapi dah semak, lulus permohonan . hehee ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe.. janji permohonan kt lulus kan. syukur sgt2

      Delete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar