Followers

Thursday, May 9, 2013

perancangan hari ibu 2013

 
 
12 mei 2013 ni mesti ramai anak-anak yang nak meraikan ibu mereka sempena hari ibu kan. mama lynn sedikit buntu untuk sambutan tahun ni. gambar kek kat atas ni merupakan kek pada sambutan hari ibu tahun lepas. ibunda mama lynn akan menghadiri sambutan hari jururawat di putrajaya ahad ni. rasanya hari tu memang tak sempat la nak buat makan-makan.
 
kawan-kawan semua ada cadangan menarik tak untuk mama lynn raikan ibunda mama lynn ni. kalau ada nanti boleh la kongsikan di sini ya. agak buntu jugak la. nak cari hadiah pun tak tahu apa yang menarik untuk dihadiahkan. mama lynn betul-betul perlukan pandangan anda semua.

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

3 pesanan kasih sayang:

  1. mak jauh cmne ek..sentiasa doakan kesihtn mak

    meh sini http://mimbarhatiku.blogspot.com/2013/05/teka-teki-harga.html

    ReplyDelete
  2. rancangan nak g jenjalan tambun.. :)

    ReplyDelete
  3. budak kampung : doakan mak selamat dunia dan akhirat tiap kali lepas solat.. jauh pun ley je calling2...


    norliza nordin : wahhh tambun mmg best tp tu la masa pulak kurang sesuai... 7-9 jun nnt da ada planning bjalan ke langkawi. sambut masa tu pun ok kan

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar