Followers

Friday, February 15, 2013

selepas guna sf beauty



gambar kat atas ni tanpa sebarang editing. korang lihat sendiri perbezaan tona wajah mama lynn selepas penggunaan sf beauty. alhamdulillah warna kulit makin sekata + nampak la cerah sikit kalau nak banding dengan dulu. kalau nak tahu tentang produk ni ley baca entri sf beauty ni.

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

12 pesanan kasih sayang:

  1. a'aa la, kulit muka lynn nampak makin cantik... :-)

    bagus jugak ye sf tu

    ReplyDelete
  2. intan berlian : alhamdulillah ina, berkat penggunaan sf beauty selama 3 minggu lebih ni. ada jugak hasil

    ReplyDelete
  3. ayu azmir : berkat pengunaan sf beauty, ternyata serasi ngan kulit wajah sy

    ReplyDelete
  4. cantik..bestnye ade kulit muka mcm kulit muka mama lynn..x mcm kulit muka cik Que, pening kepala cik Que sb fikirkan mcm mana nak hilangkan jerawat..em..mama lynn tau tak produk apa yg boleh hilangkan jerawat..? hehe,,>_<

    ReplyDelete
  5. cik que : try google ttg product ni. rasanya sesuai jugak untuk kulit awak. ada masa singgah https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/Niezman?fref=ts . byk gak produk kat sini

    ReplyDelete
  6. mari kita manja2kan diri kan lynn...(mmmm...dah lama x scrub/mask muka...)

    ReplyDelete
  7. mumme : jom..... makin berusia ni kenala jaga muka kan ...

    ReplyDelete
  8. eja : alhamdulillah berkat penggunaan 3 minggu ni

    ReplyDelete
  9. wah nampak berbezalah.. maaf lately busy sgt N x dpt nak ber BW sgt. TQ singgah blog KA ye

    ReplyDelete
  10. kesuma angsana : tq.... biasa2 je tp puas hati pakai produk ni.. nnt mama lynn ke sana pulak eh

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar