Followers

Friday, March 1, 2013

cik T datang lagi

again.... cik T datang tanpa dijangka. haha sangat la sempoi dengan apa yang terjadi 2 hari lepas. tak tahu la cerita mama lynn ni logik atau tak. jangan gelak tau tapi itulah realiti tentang cik T yang kita tak tahu.
 
nak jadi cerita mama lynn kan pakai sabun pencuci muka sf beauty. siapa tak kenal produk tu ley la singgah baca entri sf beauty yang pernah mama lynn share dulu. bila guna sabun muka paham-paham la kan kena potong kecil-kecil. mama lynn letak sabun yang dah dipotong tu kat atas rak letak berus gigi yang bercermin tu. senang nak guna kalau letak kat situ. cermin tu mama lynn gantung betul-betul kat sinki.
 
ada satu hari tu mama lynn bangun pagi nak mandi g kerja. tengok kat cermin tu sabun muka mama lynn hilang. ingatkan jatuh kat bawah sinki, so jenuh jugak la mencari. bila da tak jumpa tu, mama lynn potong lagi sikit sabun tu. kali ni mama lynn letak plak kat atas tutup tupperwear , kat sinki jugak. mama lynn takut kejadian sama berulang so mama lynn letak la tempat yang tersorok sikit. again... bagun pagi esoknya tengok sabun tu hilang.
 
mama lynn percaya tu kerja cik T. takkan la cicak yang bawak lari kot. rugi la jugak bila 2x kena kejadian yang sama. nak marah memang tak boleh. dah la haritu mama lynn agak saspen bila banyak kejadian aneh kat umah mama lynn tu. ingatkan ada HANTU rupanya kerja cik T.
 
cik T moden ingat sabun muka tu chesse kot. takpelah mungkin da bukan rezeki mama lynn. kali ni mama lynn letak sabun muka dalam tupperwear bertutup pulak. moga tak la hilang lagi. cik T dah pandai melawa. kelakar kan....

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

7 pesanan kasih sayang:

  1. haha..sama la kita, ada cik T kat rumah..sekor kecil je tapi sampai sekarang tak tertangkap..jenuh juga,habis kotak dimasuki..Kena beli perangkap ni..takut2 kencing kat mana2 cik T ni

    ReplyDelete
  2. kat umah mak da 5-6 ekor dapat ditangkap.. kat umah akak x pasang perangkap lg. nak kena gak pasng ni

    ReplyDelete
  3. aaah mungkin dier sabun tu cheese kot....mesti lepas makan sebun tu pening2 lalat cik t tu...

    ReplyDelete
  4. tikus memang makan sabun..tak tau la sebab apa dia suka sgt..mungkin sabun nie wangi kot..dia suka la tu..badan cik T kan busuk berbau..hehe..:-)

    ReplyDelete
  5. lizz : hehe bila fikir blk rasa klakar lak. xpe la da rezeki cik T

    seribu pilihan : owh br sy tahu alkisah ni.. hehe kelakar lak. tp klu cik T mkn da rezeki dia la tu

    ReplyDelete
  6. Cik T tu semua benda dia makan

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar