Followers

Thursday, January 17, 2013

spontaneous thursday 34- aku mahu menulis

menulis itu caraku
ya menulis itu caraku melepas rasa
menulis itu caraku berkongsi cerita
aku suka menulis
aku impikan untuk menjadi penulis
 
berkata-kata puitis dalam lagu
berkata-kata indah dalam setiap tulisan
cintaku untuk menulis
tak ternilai harganya
 
andai aku menjadi penulis
aku mahu menjadi penulis yang matang
menulis bukan untuk mengejar nama
menulis bukan untuk mereka cerita
 
aku mahu terus menulis
moga apa saja yang kutulis memberi manfaat pada orang lain
aku tak mahu jadi penulis tiru dan tampal
aku mahu menulis dengan idea dari diri sendiri
 
ya... aku mahu menjadi penulis
selagi aku mampu menulis
 

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

3 pesanan kasih sayang:

  1. mama lin:saya pun mahu menulis..menulis itu melepaskan rasa suka dan duka

    ReplyDelete
  2. mekjangok : thanks.. in shaa Allah akan setia di sini

    cik aya. teruskan penulisanmu.

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar