Followers

Tuesday, December 18, 2012

melayan mimpi

pernah tak korang mimpikan sesuatu yang indah. rasa nak bawa apa yang korang mimpikan tu ke alam realiti ? mama lynn cukup terusik dengan mimpi indah yang mama lynn lalui malam tadi. mimpi sebelum subuh. urmmm mungkin juga mainan syaitan tetapi mimpi tetap mimpi. sekadar mainan tidur.
 
baru-baru ni baru mama lynn ketahui berkenaan mimpikan ular ada kaitan dengan perbuatan sihir. mama lynn akui pernah bermimpikan tentang ular sebelum ni. tetapi mama lynn tidak begitu jelas kesahihahnya. bila fikirkan tentang tafsir mimpi yang seorang sahabat maklumkan pada diri ni, rasa gusar dan takut bersarang dalam diri. moga Allah menjauhkan segala keburukan dari diri ini.
 
wanita berkahwin seperti mama lynn tetapi masih belum dikurniakan zuriat, bila mimpikan bersalin, dapat anak seolah berada di alam realiti. bila tersedar dari tidur mula lah rasa sebak tu datang. tetapi mimpi yang sebentar itu cukup mengujakan dan sedikit sebanyak mengubat kelukaan diri.
 
mama lynn tak kata kita tak boleh percaya 100% pada mimpi. mimpi mainan tidur tetapi ada juga manusia yang dikurniakan Allah petunjuk melalui mimpi. pesanan mama lynn untuk semua jika takut bermimpi yang buruk-buruk, sebelum tidur tu ambil lah wuduk dan jangan lupa baca doa sebelum tidur dan ayatul kursi. in sya Allah tidur anda kan lena.
 
p/s : mimpi, mimpi indah sungguh malam tadi =)

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

4 pesanan kasih sayang:

  1. org kata kalau mimpi dapat baby makna nya nak dapat rezeki....:-)

    ReplyDelete
  2. tkpe kak mimpi mainan tidur. yang mpi buruk kita lupakan yang mimpi baik harap jadi kenyataan :)

    ReplyDelete
  3. moonchild : alhamdulillah kalau benar apa yg nor katakan tu ..

    iiima : yup. moga2 macam tu lah kan.... teringin lak mimpi indah tu jadi kenyataan

    ReplyDelete
  4. Mimpi ni satu mainan tidur....
    tapi kalau mimpi bulan jatuh ke riba ker...hehehehhe
    best juga..

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar