Followers

Thursday, December 6, 2012

dulu dan sekarang


cuba korang bandingkan wajah mama lynn 3 tahun 4 bulan 2 minggu ++ yang lepas. mama lynn rasa masa kawin dulu badan mama lynn memang giler punya kembang. ishh rasa bulat sangat-sangat. selepas 3 tahun ni lah rupa mama lynn yang terkini. tak banyak beza tang berat badan cuma muka cam kecil la sikit dari dulu-dulu.

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

6 pesanan kasih sayang:

  1. Ohh..baru 3 tahun...kak zan dah kawin 16 tahun..dulu saiz xs sekarang saiz L! Saper nak bertanggung jawab tu?

    ReplyDelete
  2. norhaizan : lama dah akak kawin eh.. ok la tu saiz L sy ni dah XXL tau.. adang triple pun boleh smpai...


    iima : haha nak gelak guling2 ni


    cik adieb : petua ? ehhh mana ada petua + biasa je kot cuma pipi je nampak kecik

    ReplyDelete
  3. Wahh...dah byk berubah lah Mama Lynn...makin kurus tau..
    Tahniah...Mama lynn still diet ke??
    chaiyok2 tau...:)

    ReplyDelete
  4. atie : boleh la, still ambil teh HL tu + x mkn nasi. tp makan mihun sebagai gantian. malam mmg x makan cuma sesekali mkn jgak cuma menau dia bkn nasi

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar