Followers

Monday, October 8, 2012

surat untuk adik

adik (nurul diana najwa),
 
dekat seminggu juga berjauhan dengan si kecil kesayangan hati. alahai rindunya mak pada anak dara kesayangan ni. hanya gambar je la buat peneman sepi.
 
adik, mak harap adik akan jadi anak yang solehah. mak tahu adik anak yang baik. mak tahu adik akan berjaya di masa depan. mak tahu anak mak ni bijak dan cerdik. insya Allah. kesian kat ayah kerja keras untuk keluarga. mak pun tak sanggup tengok ayah kerja keras sangat. mak nak bila besar nanti adik balas jasa ayah dan mama . untuk mak , mak tak mengharap adik bagi apa-apa. cukuplah anak mak ni berjaya. itu dah menggembirakan hati mak.
 
adik, adik jangan nakal-nakal tau. insya Allah awal bulan 11 nanti mak balik sedim lagi. raya haji ni mak tak dapat nak balik + adik ngan mama,ayah & abg long nak raya di kampung mama kan. mak kena la paham.
 
take care sayang .. mak sayang adik dunia akhirat.
 

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

4 pesanan kasih sayang:

  1. siannye dia.. kenapa berjauhan dgn si kecil..

    ReplyDelete
  2. dia tinggal dengan mama dia. hehe sy ni mak dia yg kedua =) tp tu la bila dari kecil dia mbesar dengan kt kasih syg tu sgt kuat

    ReplyDelete
  3. blk kg di thailand . belah mama dia dis becoming raya haji

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar