Followers

Monday, October 29, 2012

sepupu sepapat bila dah berjumpa

 
kita tinggalkan isu sedih mama lynn di entri lepas. mama lynn memang malas nak menulis panjang. sekadar nak kongsikan gambar sepupu sepapat a.k.a budak2 kecik ni bila sekali sekala berjumpa. sangat happening + sangat bekerjasama bila diminta bergambar.
 
ekceli wajah afif fikri sure semua dah kenal. the others tu semuanya anak-anak sepupu mama lynn. kiranya kalau dengan afif ni diorang 2 pupu. gambar-gambar ni mama lynn sempat ambil sewaktu pulang ke grik jumaat & sabtu lepas. gambar sendiri raya korban ni memang x ada.
 
bila tengok budak-budak ni rasa macam tak percaya yang mama lynn sendiri dah berusia 29 tahun. terasa tua + isshh ramainya kaum kerabatku ini. lepas ni teringin nak bawak balik anak sendiri ke kampung mak mama lynn pulak.
 
p/s : hujung minggu yang indah =) dapat habiskan masa berkualiti dengan suami tercinta.

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

6 pesanan kasih sayang:

  1. mesti dorg semua seronok kan dpt main ramai2 :-)

    ReplyDelete
  2. mesti dorg semua seronok kan dpt main ramai2 :-)

    ReplyDelete
  3. intan : tau xpe... sgt suka budak2 ni ina tp tu la x terlayan kerenah diorang

    farisha : haha diorang dah tau kot gambar ni nak masuk dalam blog ni.. hik hik

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar