Followers

Tuesday, October 16, 2012

M besar datang

sape kenal ngan M besar sila angkat tangan. hik hik hik. resahnya hati bila M besar datang. nak buat apa pun tak boleh. tapi bila dah dekat opis ni automatik kena buang M besar tu jauh2. tak nak la sebab M besar mama lynn kena marah dengan bos atau dilabel sebagai pekerja tak beretika.
 
M besar datang entri pun jadi pendek. cuma satu mama lynn nak bagitahu yang M besar tu akan hilang bila mama lynn layan cerita Julia di TV3 jam 7 malam setiap Isnin hingga Khamis ( jangan risau, masuk maghrib mama lynn akan solat terus) + Dendam Pencinta (setiap Isnin & Selasa jam 8.30 malam @ TV9). rasa seronok lak layan 2 cerita ni dan akhir2 ni terpikat plak ngan sinetron Bayu Cinta Luna tapi kalau cerita ni mama lynn skip2 tengok jugak.
 
M besar = MALAS . x patut kan ada sikap tu. syohhhhh nak start bekerja dah ni. selamat bekerja buat semua bloggers di luar sana. =) moga di hari Selasa ni hidup kita semua lebih ceria dan baik-baik aje.

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

5 pesanan kasih sayang:

  1. M besar tu kdg2 jd bff sy gak tu.. hihi

    ReplyDelete
  2. dya ingtkan M tu apa lah td..tapi M tu suka sgt dekat ngn dya..haha

    ReplyDelete
  3. intan : hehe M tu mmg boleh jadi kawan baik sesiapa je kan.

    dya : M yg buat dya saspen =)

    ReplyDelete
  4. hehe igt apa dia M tu..lagi2 nak start keje ni lagi M besar tu menjaadi2 kan kak :)

    ReplyDelete
  5. hehe tau xpe. time lunch bertenaga la pulak

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar