Followers

Tuesday, September 11, 2012

siaran radio pilihan korang

stesen pilihan no.1 mama lynn
pagi-pagi kalau tak dengar era.fm memang tak sah. terasa ada sesuatu yang terkurang bila tidak dapat mendengar gelak tawa ray, hanif & johan. JOHARA pagi era adalah siaran pilihan mama lynn sewaktu memandu ke tempat kerja. seronok sangat mendengar gossip mossip mak jemak (GMMJ) dan suara ah-chai menyanyi. rasanya sejak johan ada sama mengendalikan pagi era, rating radio era turut meningkat. mama lynn paling suka dengar johan dan ray bertekak,terhibur hati ni.
 
di pejabat juga mama lynn akan putarkan siaran radio era.setakat ni takde sape lagi yang akan tukar ke siaran lain. mama lynn pasang dalam mode suara sederhana kerana tidak mahu mengganggu rakan-rakan sekerja.
 
balik kerja siaran radio akan bertukar ke suria.fm. petang-petang dengar suara linda onn berceloteh memang best. lagu-lagu yang diputarkan di suria.fm juga masuk dengan jiwa mama lynn. even kadang-kadang balik kerja terpaksa redah jammed hilang segala rasa tension tu.
 
malam, bila berkesempatan sekali-sekala mama lynn akan dengar radio. itupun kalau memandu. pilihan mama lynn masih suria.fm. selalu berebut siaran dengan adik-adik.
 
apa pulak pilihan kawan2 blogger sekalian? gandingan pagi hari di stesen manakah yang menawan halwa telinga anda ? adakah seperti mama lynn di era.fm atau siaran-siaran lain. jom kongsikan di sini.
 
 

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

11 pesanan kasih sayang:

  1. dgr johan kat era pagi2 mmg best..nasib zizan xde sekali kat situ..kalau x lgi kecoh jwbnyer

    ReplyDelete
  2. banu : zizan klu ada lagi riuh jadinya

    sue : i follow =)

    ReplyDelete
  3. ika suka dengar hot fm dgn suria ^^
    best ! :)

    ReplyDelete
  4. cik rongoks & syiela : sekali lagi suria.fm jd pilihan =)

    ReplyDelete
  5. saya masih lagi hot.fm...hahahahah

    ReplyDelete
  6. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete
  7. ina : radio sinar pun layan gak cos lagu retro tenangkan jiwa

    outbound di malang : insya Allah akan ke sana. salam kenal

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar