Followers

Thursday, September 13, 2012

ruam di dagu ?

allergic kah diri ini ? dagu mama lynn penuh dengan ruam-ruam kecil. ishh salah makan ker ? kalau setakat ruam mama lynn tak lah terlalu risau tapi kali ni rasa di merenyam gatal. rasa nak garu sepanjang masa.
 
pernah juga kena situasi sebegini. lama-lama akan baik sendiri cuma sedikit comfius. umur 29 tahun pun boleh dapat ruam jugak ke ? biasanya budak-budak je yang kena ruam. dan lagi pelik kat dagu je.



ada apa-apa petua tak untuk ruam macam ni. risau jugak dengan kesihatan kulit mama lynn ni. mama lynn memang ada ekzema tapi di bahagian kaki sahaja. ambil juga pil dari klinik tapi kadang-kadang terskip makan juga. krim kulit macam-macam jenama dah cuba. lambat mandi mula lah terasa gatal. tapi bila kena kat dagu ni rasa tak selesa sikit. sapu bedak kat muka pun jadi tak rata.
 
sebagai wanita mestilah nak kelihatan cantik luar dan dalam. tak nak masalah sebegini mempengaruhi emosi dan konfiden pada diri sendiri.



♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

3 pesanan kasih sayang:

  1. Tak der petua laaaa kak! tapi saya pun baru2 neh jadi jugak kat dagu jugak laa kenapa erk?? saya ingtkan saya salah makan or alergik :)

    ReplyDelete
  2. sy pun xpasti pasal ruam dekat dagu ni...

    ReplyDelete
  3. sue : sy pun x tau nape ... hope cepat la ilang cos terasa gatal je kat dagu ni

    ina : huhuhu unsure jugak

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar