Followers

Wednesday, July 25, 2012

result exam SPA

AZLINA BINTI KAMARULZAMAN
Angka Giliran : 0402056
No. KP :_____________

Tuan/Puan,
KEPUTUSAN PEPERIKSAAN MEMASUKI PERKHIDMATAN AWAM PENOLONG AKAUNTAN GRED W27

Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

2. Keputusan peperiksaan yang telah Tuan/Puan hadiri bagi jawatan yang tersebut di atas adalah seperti berikut:


Jawatan : PENOLONG AKAUNTAN GRED W27
Keputusan Peperiksaan : Anda GAGAL ujian yang telah diadakan pada 23/06/2012

3. Keputusan muktamad adalah berdasarkan kepada surat pemberitahuan rasmi yang akan dikeluarkan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia.


Sekian,terima kasih.

'BERKHIDMAT UNTUK NEGARA'
'BERSAMA MENGGALAS TRANSFORMASI'

Urus Setia Bahagian Peperiksaan
b.p Setiausaha
Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia
Aras 6-10, Blok C7, Kompleks C,
Pusat Pentradbiran Kerajaan Persekutuan,
62520 PUTRAJAYA.
Tel : 603 8885 6000
Faks : 603 8888 5042

(Emel ini adalah cetakan berkomputer, tidak memerlukan tandatangan dan tidak perlu dibalas)


www.spa.gov.my
Kerajaan Malaysia dan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan disebabkan penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi daripada e-mel ini
p/s : nak senyum or nak nangis guling-guling. mungkin belum ada rezeki mama lynn kot

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

5 pesanan kasih sayang:

  1. sabar jelh, mudahan rezeki ada kat tmpt lain... usaha lgi?

    ReplyDelete
  2. kak zie : alhamdulillah ok je ni. hehe siap boleh senyum lagi =)

    ReplyDelete
  3. saya pun pernah gagal! tak pe...cuba lagi walaupun tak tahu bila nk pgil lagi..hihi

    ReplyDelete
  4. sabar ye.. InsyaAllah... ada rezeki lain tu...

    ReplyDelete
  5. farisha : insya Allah, nak kena updated kat spa web gak ni. apply baru lagi

    intan a.k.a ina : sy oke je ni.. yup, belum rezeki

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar