Followers

Friday, June 8, 2012

perempuan cepat terasa ?

perempuan cepat terasa ?
tak semua perempuan kot
tak kan la semua perempuan cepat terasa
tak percaya lah

tapi kalau diri sendiri macam mana pulak
eh nampak macam hebat sangat
cekalnya diri ni
padahal diri sendiri perempuan yang mudah terasa

tu luaran tapi di dalam siapa tahu
eh takkan la nak pukul canang
yang kita ni terasa
yang kita ni berdukacita

jangan pendam rasa
belajar tanam sifat "sabar"
orang sabar akan terasa jugak
tapi dia still boleh kawal emosi diri

kalau terasa perlu ke ada yang pujuk
kalau budak kecik terasa..merajuk boleh la pujuk
tapi kalau yang dewasa merajuk segan la nak pujuk
oleh tu jangan terasa lama-lama


p/ : terasa ke dengan entri ni ?
♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

5 pesanan kasih sayang:

  1. biasalah tu..kekadang itulah fitrah yg diciptakn oleh ALLAH buat wanita...sesungguhnya sifat itulah pelengkap bg lelaki...

    ReplyDelete
  2. nasib baik aku x terasa :)

    ReplyDelete
  3. dalca : alhamdulillah masih merasa diri ni normal bila ada sifat ni tapi takut jugak kalau tak mamapu mengawalnya sehingga terganggu emosi.

    apan : hehe , lelaki biasa nya kurang ambil port hal remeh temeh.. tu yg jiwa kental

    ReplyDelete
  4. sy pnh merajuk tp jnis merajuk yg sejam 2 jam pastu gelak semula.. adehhh.. buat rugi je merajuk..kikikiii

    ReplyDelete
  5. intan : dulu klu ngan husben majuk dia pujuk je, bila da bertahun kawin ni rugi je majuk .... dia susah nak pujuk

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar