Followers

Monday, June 18, 2012

new born : aiman faliq

assalamualaikum

lama mama lynn tak hupdated tentang aiman faliq bin ahmad firdaus ni. anak buah ketiga mama lynn ( my side) . aiman lahir 4.5.2012 yang lepas. hari ni genap umur aiman 45 hari means ibu aiman sendiri baru sehari habis berpantang. seronok nak sambung cerita mengenai perkembangan aiman faliq.


gambar
hari ni mood menupload gambar aiman ke fb cukup baik. kalau aiman ada, hp mama lynn ni mesti penuh dengan gambar aiman. aiman tidur, aiman menangis, aiman senyum.. semua moment mama lynn rasa perlu mama lynn captured untuk dijadikan kenangan. dulu masa aqeel & afif kecil pun mama lynn suka sangat ambil gambar mereka.

nama timangan
AIMAN FALIQ, namanya je dah cukup indah. apatah lagi maksudnya.

aiman =  Berkat, Yang bertuah, kanan
faliq = nama2 Allah

nama abg long aiman pulak ,
AFIF FIKRI

afif = Punya harga diri
fikri = Fikiranku, pemikir, pemikiranku

aiman, kami dah melekat pula dengan panggilan aeman dan afif sendiri ramai yang panggil afiq . mujur juga afiq bermaksud  "Yang mulia"

senyum
aiman dah pandai senyum bila diagah. pandai juga memberi respon. mama lynn tak lah pandai sangat menarik perhatian aiman tapi bila melihat respon aiman rasanya seronok pula.

melihat perkembangan aiman faliq, rasa tidak sabar melihat dia membesar menjadi anak yang soleh. mama sayang aiman sangat-sangat. seperti mana juga kasih sayang mama buat aqeel dan afif =) . moga anak2 kesayangan mama membesar dengan sihat dan gembira. amin.
tidur dengan lena
u make me smile

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

5 pesanan kasih sayang:

  1. comelnyer dia.nak cubit pipi dia bole?hehe :)

    ReplyDelete
  2. dba : comel kan, hari2 nak g tgk dia .. klu tak rindu

    intan : thanks aunty =)

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar