Followers

Thursday, May 10, 2012

updated : mama lynn 1st giveaway


as salam
ingat lagi tak banner kat atas ni ha.... okeyh untuk info GA mama lynn ni masih menerima penyertaan lagi sehingga 15 mei 2012 ni. pada yang berminat untuk turut serta boleh la singgah kat SINI untuk tengok terma dan syarat2. tak susah mana pun.
 
 
pada yang dah turut serta mama lynn dah pun senaraikan senarai peserta GA. ini peluang untuk korang semua bersuai kenal antara satu sama lain + menambah kenalan. pada yang tak join pun boleh je singgah kat blog peserta. alhamdulillah setakat 10 mei 2012 penyertaan dah mencecah 43 blogger. mama lynn rasa berbaloi jugak buat GA ni.
 
 
seperti yang dimaklumkan sebelum ni hadiah berupa top up rm 10, rm 5 dan rm3 akan di kreditkan kepada peserta pada 23 mei 2012. mama lynn harap untuk 5 hari ni ramai lagi yang akan singgah. tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu.


 
" semoga berjaya. insya ALLAH"

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

2 pesanan kasih sayang:

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar