Followers

Tuesday, April 10, 2012

kontroversi versi zed zaidi

urrmmm .. tak sempat nak hupdated tentang ABPBH. mama lynn tahu semua pun da sedia maklum siap yang menang malam tu kan. ape pun jom kita tengok balik siapa bintang2 popular kat malaysia ni.

Artis Berkumpulan / Duo Popular : Jacklyn Victor, Ning Baizura & Shila Amzah
Artis Baru Wanita Popular : Tasha Shilla
Penyampai Radio Lelaki Popular : Faizal Ismail
Artis Komedi Wanita Popular : Didiey Alias
Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat : Dato’ Sheila Majid
Pengacara TV Lelaki Popular : Zizan Razak
Artis Baru lelaki Popular : Johan Asaa’ri
Pelakon TV Lelaki Popular : Fizz Fairuz
Penyampai Radio Wanita Popular : Fara Fauzana
Pengacara TV Wanita Popular : Fara Fauzana
Artis Komedi Lelaki Popular : Johan Raja Lawak
Anugerah Seri Perak : Dato’ Siti Nurhaliza
Penyanyi Lelaki Popular : Hafiz
Pelakon TV Wanita Popular : Fasha Sandha
Penyanyi Wanita Popular : Yuna

siapa yang menang tak jadi isu besar. mama lynn rasa ini semua rezeki mereka yang selama ini bekerja keras dalam industri hiburan ni. tapi yang jadi isu besar bila zed zaidi telah mengeluarkan kenyaatan beraninya melalui laman twitternya. untuk memastikan samada isu ini sahih atau tidak mama lynn sempat menjengah ke blog zed zaidi sendiri. meriah kolum2 hiburan dengan isu kewarganegaraan.

impak penulisan zed zaidi di blog juga telah menyebabkan ramai memberi feedback negatif. mama lynn tak mampu nak meninggalkan sebarang komen di situ kena lebih baik kita berdiam dari memarakkan bara api.

jom singgah ke blog zed zaidi dan anda akan tahu sendiri luahan hati timbalan presiden seniman. buat aaron aziz... "aaron layak terima anugerah tu "



♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

4 pesanan kasih sayang:

  1. oooo zed zaidi pun ada blog ekk... br tau..hihii

    a'aa rsnya, xperlulah nak pertikai.. yela, rezeki DIA dah tetapkan.. terima je lah..

    ReplyDelete
  2. blog kak aj da berubah! comel! ;-)

    ReplyDelete
  3. intan berlian : tu la.. lain org lain caranya. kita pun klu nak pertikai kena jugak nilai diri kita macam mana pulak

    cik adieb : hehehe bunyi macam geram je tu

    misz beauty : thanks dear eija. simple kan. nak tempah header baru ni. tu header sementara je

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar