Followers

Thursday, March 8, 2012

"Segmen: 7 Perkara yang Saya Akan Buat Sebelum Mati"




bila tengok je segmen ni rasa macam "seram sejuk " badan ni. ape pun mati itu pasti. okeyhh apakah 7 perkara yang mama lynn nak buat sangat2 sebelum nyawa ni di tarik oleh Nya



1. mama lynn nak cukupkan amal ibadah diri ni, insya Allah dapat menjadi bekalan di akhirat nanti. bila fikir balik sedari baligh dulu banyaknya waktu solat yang dah mama lynn tinggalkan. moga Allah swt menerima ibadah diri ini.



2. mama lynn nak selesaikan semua hutang piutang yang mama lynn pernah buat.sure masa kecik2 dulu ada pinjam kawan2 duit tapi macam mana la nak cari diorang balik kan + x dapat nak ingat semuanya.



3. mama lynn nak minta maaf dengan semua kawan2 atau ahli keluarga yang pernah terluka hati ngan sikap mama lynn yang mungkin kadang2 menyakitkan hati mereka.



4. mama lynn teringin nak ke tanah suci Mekah untuk tunaikan ibadah haji, umrah. kalau diizinkan nak bawa mak abah dan adik beradik sekali.



5. mama lynn nak ada zuriat sendiri yang dapat bekalkan doa untuk mama lynn bila mama lynn dah takde nanti.



6. mama lynn nak lihat keluarga mama lynn hidup dengan memegang ajaran Islam sekuatnya supaya tidakkan tersesat dengan dunia.



7. akhir sekali mama lynn nak beramal jariah banyak2.



p/s : doakan hasrat diri ni tercapai eh





♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

3 pesanan kasih sayang:

  1. aah..mas pun nk bnykkn tambahkan amal ibdt,minx ampun smua org,byr htg,nk derma drah pda sper2 yg prlu,wsiat smua dh setel,then nak lepak hri2 trakhir ngan fmly.

    kak,leh x buang word vfction bwah ni..leceh..bnyk word ssh..bnyk kli tukar2 pun xde yg sng

    ReplyDelete
  2. yg mana tu ??ley tak gtahu details

    ReplyDelete
  3. tq mama lynn join segmen ni..moga2 segala impian tersebut tercapai..

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar