Followers

Wednesday, March 14, 2012

blog walking geng "kami blogger Malaysia"

petang ni penat jalan2 ke blog follower2 kami blogger Malaysia . penat + sakit lak leher ni duk depan pc ni lama sgt. sampai sakit2 belakang badan mama lynn ni. nak bersuai kenal ngan kawan2 blogger kat sana lebih rapat rasanya belum berpeluang . ape pun dah ada geng ni rasa cam berpesatuan la plak.



gambar : ihsan kawan blogger



pada semua yg dah pun jadi geng, salam perkenalan mama lynn hulurkan. pada yang belum jangan segan2 jadi geng. dapatlah kita bersuai kenal ngan blogger2 kat negara yg tercinta ni. tul tak ???

ape pun selamat blogging semua. hati mama lynn berbunga2 la plak di petang hari + lapar !!! huhuhu... take care alls..

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

6 pesanan kasih sayang:

  1. mama cepat cari tukang urut nanti melarat pula hehe :)

    ReplyDelete
  2. dri sgmen y sama.. :D follw sini.. slm kenal. ^_^

    ReplyDelete
  3. cik arina : tau xpe tp susah la nak cari tukang urut skrg ni. yg urut org bsalin senang la jmp.

    aisya : kawan baru la kt kan :) salam kenal

    shahril : alhamdulillah, blog walking jom

    ReplyDelete
  4. balas kembali singgahan . dari geng Kami Blogger Malaysia juga . salam perkenalan dan selamat berbloging :)

    ReplyDelete
  5. aiskrim cokolat : tq tq... lepas ni ley la syaring2

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar