Followers

Thursday, January 12, 2012

menggelabah

sekali sekala buat silap menggelabah jugak diri mama lynn ni. aiseh mujur la kesilapan tu da tercover ngan hal lain. kalau tak nampak salah kita je la. aisehh kasi tarik nafas panjang2 then lepas. mama lynn pun kadang2 tak jangka ley jadi pelupa tahap gaban. merbahaya la untuk usia muda belia cam mama lynn ni.



seyes takut2 jugak bila terlupa nak mention untuk sesuatu yg ada kepentingan. then benda tu ley affect masa ngan kerja org. lagi la mama lynn menggelabah. nak nangis kuat2 je rasa hati ni.


please... dun do like dis again. ingat apa yg perlu diingat. jgn jadi pelupa cos bila terlupa tu mama lynn comfirm rasa menggelabah. whoooa. pengajaran untuk hari ni.


p/s : kalau dah buat silap tu kena la mengaku kan... hehehe

♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

4 pesanan kasih sayang:

  1. samala kita.. dah silap, menggelabah carik camne nak tutup silap tu..huhu..
    pastu malu sendiri

    ReplyDelete
  2. tahu xpe... aiseh masalah x diundang.. tapi cver diri secukup mampu

    ReplyDelete
  3. takpe everuone make a mistake.

    dah follow dah.
    jom join bloglist kiera:
    http://sayebuatblogini.blogspot.com/2012/01/bloglist-monster-rawr.html

    ReplyDelete
  4. tq syakira...

    hehe tau xpe. kesilapan yg tak kt jangka

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar