Followers

Sunday, January 29, 2012

kursus @ hotel istana

semalam mama lynn sempat luangkan masa dari kul 10 pagi sehinggalah ke pukul 6 petang di hotel istana, kl. untuk apa mama lynn berada di sana ??? ekceli mama lynn sekadar menghadiri kursus yang telah memotivatekan diri ni untuk berubah dalam kehidupan ni. org kata x salah kan kalau kita nak menambah ilmu di dada.



pengisian kursus tersebut juga sangat bagus + yg present di hadapan pun tidak membosankan diri ni. moga mama lynn akan terus berjaya selepas ini. insya Allah.





.: jom layan gambar lak. eheheheh 3 keping je. amik mood :.





♥ ♥ kunjungan anda dinanti lagi♥♥

5 pesanan kasih sayang:

  1. semoga termotivasi laa. huhu..

    jom hayati..=)
    lolz-l.blogspot.com/2012/01/amanahnyer-sahabat-rasulullah.html

    ReplyDelete
  2. selamat bermotivasi. :)
    bestnye dpt g hotel istana.

    ReplyDelete
  3. macam best je hotel tu
    mesti makanan dkt sana sedap2

    ReplyDelete
  4. Iqa mmg suka kalau kena g kursus :)

    ReplyDelete
  5. heheheh..... best gak la , terasa bermotivasi kejap. makan kira okeyh jer. sedap

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Mama Lynn | design by Aida Omar